کد خبر: ۲۵۰۸۷۰
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
0
مشکل برق سرپل ذهاب حل شدپول‌نیوز - صادقی با بیان این که برق نزدیک به ۴۰ درصد روستا‌ها متصل شده است، گفت: از امروز تمرکز گروه های عملیاتی برای رفع مشکل برقی روستا‌ها خواهد بود.

مسعود صادقی، مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر اظهار کرد: در شهر سرپل ذهاب تنها وصل برق خانه هایی که دچار تخریب شدیدی شده اند، امکان پذیر نشده است.
 
صادقی در خصوص وضعیت برق روستاهای زلزله زده نیز با بیان این که برق نزدیک به 40 درصد روستاها متصل شده است، تصریح کرد: از امروز تمرکز گروه هی عملیاتی بری رفع مشکل برقی روستاها خواهد بود.
 
به گفته مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر ، اولویت اصلی در روستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود.
 
صادقی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امروز برق بخش زیادی از روستاها وصل می شود .
 
وی با بیان این که متاسفانه در روستاها میزان تخریب بسیار زیاد است، اضافه کرد: این تخریب ها به گونه ای است که گاهی با تخریب صد درصدی مواجه هستیم و همین کار گروه های عملیات برق را دشوارتر می کند، زیرا باید منتظر آواربرداری بری انجام عملیات برق رسانی باشند.
 
این مدیر برقی تاکید کرد: برق تامین است اما مشکل اصلی در تخریب زیرساخت های اصلی زندگی در شهر و روستا است که امیدواریم با همت همه دستگاه ها این مشکلات حل شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: