پول‌نیوز -فرارسیدن پانزدهمین سال‌روز تأسیس شرکت بیمه سینا را به اعضای هیأت مدیره، کارکنان، سهامداران، نمایندگان و بیمه‌گذاران محترم تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند بزرگ، تندرستی، بهروزی و سربلندی یکایک شما یاران همیشه همراه را در راه پیشبرد اهداف و برنامه‌های این شرکت مسئلت دارم.
پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت پانزدهمین سال‌روز تأسیس آن
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،همان‌طور که مستحضرید، بیمه سینا در سال گذشته با اجرای پروژه بازآفرینی هویت بصری خود افق روشن‌تری را به‌منظور بهبود بسترهای ارتباطی با مشتریان و بیمه‌گزارانش برای سال‌های پیش‌رو ترسیم کرده است.

ما در طراحی هویت جدید بیمه سینا بیشتر به‌دنبال آن بودیم تا تصویری متناسب با جایگاه و رویکردهای جدیدمان ارائه دهیم و ظاهر مجموعه را مطابق با سلیقه‌ امروز مشتریان خود بازتعریف کنیم.

امید بسیار دارم که ادامه این مسیر دشوار در کنار دانش، تعهد، تخصص و همچنین تلاش روزافزون خانواده بیمه سینا هموار خواهد بود.
برچسب ها: بیمه سینا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: