کد خبر: ۲۵۱۲۵۶
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
0
پول‌نیوز - استاندار کردستان در دیدار با معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد بر ضرورت نقش آفرینی بانک ها در بخش تولید و صنعت کشور تاکید کرد.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بهمن مرادنیا – استاندار کردستان - در این دیدار با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه، اظهار کرد: چنانچه ‌بخواهیم مشکلات موجود در حوزه اشتغال و اقتصاد را حل کنیم باید از قالب شعار خارج شویم و هر کس در هر جایی که هست با تمام توان وارد میدان شود.

حمایت از بخش تولید بدون حضور بانک‌ها ممکن نیست

استاندار کردستان تصریح کرد: در بحث سرمایه‌گذاری نمی‌توانیم به اعتبارات دولتی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و غیره بسنده کنیم و طبیعتاً این موضوع از اراده مردم نیز خارج است لذا بانک‌ها می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

در ادامه، ایرج نیک‌اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - حمایت از تولید و اشتغال را از سیاست‌های اصلی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌هایی که وجود دارد در راستای حمایت از واحدهای توجیه‌دار که نیاز به سرمایه در گردش دارند استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک مهر اقتصاد استان کردستان در سطح کشور بسیار مناسب بوده به طوریکه اقدامات صورت گرفته موجب شده بستر رفع مشکل برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان فراهم شود.

نیک اختر با اعلام آمادگی برای حمایت از حوزه تولید و اشتغال، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد آماده است تا با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی که به تشخیص مراجع ذیصلاح نیاز به حمایت دارند به سهم خود موثر واقع شود. 

حسین ملا محمدی - رئیس اداره امور شعب کردستان - نیز با بیان اینکه 290 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته از سوی این بانک پرداخت شده است، گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 235 میلیارد تومان پرداخت داشته‌ایم و هدف‌گذاری بانک مهر اقتصاد تا پایان سال پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: