May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک صنعت و معدن در کنار واحدهای تولیدی کرمانشاه است
پول‌نیوز - در راستاي برداشتن گامي اساسي براي جبران خسارت هاي وارده به واحد هاي مسكوني ، صنعتي و سازمان هاي مهم مناطق زلزله زده ، جمعي از مديران عامل بانك ها و معاونين استانداري كرمانشاه در محل اين استانداري تشكيل جلسه دادند.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  در اين جلسه قرار است اقدامات لازم در خصوص پرداخت تسهيلات به زلزله زدگان انجام شود و در اسرع وقت بانك هاي كشور مصوبات دولت در خصوص اعطاي تسهيلات به زلزله زدگان را اجرايي كنند.

علي اشرف افخمي مديرعامل بانك صنعت و معدن در اين جلسه گفت: ضمن تسليت به زلزله زدگان استان كرمانشاه و خدا قوت به مديران استان و تشكر وي‍‍‍ژه از ملت شريف ايران در همراهي و كمك به مردم كرمانشاه ، اهميت موضوع به قدري بالاست كه رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهوري هم حضور داشتند.

وي افزود : سيستم بانكي ، خود را در اين حادثه دردناك و غم انگيز همراه مردم مي داند و با تمام توان در كنار مردم استان خواهد بود .

افخمي بيان داشت : متاثر كننده است كه هموطنان عزيز ، عزيزان خود را از دست داده و دركنار آن خانه و كاشانه آنها نيز ويران شده است .بانك صنعت ومعدن در كنار توليد كنندگان خسارت ديده خواهد بود و واحدهاي توليدي را كه دچار خسارت شده اند مورد حمايت قرار خواهد داد تا زيرساخت صنعتي استان مجددا فعال شود .

در جلسه ياد شده مديران عامل بانك هاي صنعت و معدن، سپه ، ملي و صادرات و برخي از اعضاي هيات مديره بانك هاي كشور و معاونين عمراني و اقتصادي استانداري كرمانشاه و مديران بنياد مسكن و برخي از مديران استاني حضور دارند.

گفتني است بادستور وزير امور اقتصادي و دارايي 7 بانك و ميزان سهميه هريك از آن ها براي پرداخت تسهيلات به زلزله زدگان تعيين شده و كار پرداخت آنها از امروز آغاز شده است .

اين وزارت ، مصوبات هيات وزيران در ارتباط با زلزله كرمانشاه را به بانكها ابلاغ كرده و روند اجراي آن را پيگيري مي كند .

در ضمن خاطر نشان مي سازد كاركنان بانك صنعت و معدن همراه با ساير هموطنان در كمك به مردم زلزله زده به صورت نقدي و غير نقدي حضور فعالي داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: