May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز بسیج
پول‌نیوز - دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، روز بسیج و منزلت بسیجیان را گرامی داشت.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهایی که به نام مقدس بسیج و یادمان پرافتخار بسیجیان مزین شده، فرصت مغتنمی است تا باردیگر فرمایش حضرت امام (ره) را بر لوح دل مرور کنیم که فرمودند: «بسیج، شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.»

آری بسیج، مکتب عشق و ایثار و شهامت و مدرسه قهرمانان وارسته وطن است. مفهومی عمیق که درک مختصات آن، قلب های بزرگ و بی ادعا می طلبد.

بسیجی، فرشته زمینی و جان برکفی ولایی است که در تصدیق آیه شریفه « صبغه الله و من احسن من الله صبغه» رنگ خدایی پذیرفته است؛ و چه رنگی از رنگ خدا بهتر ؟ به قول لسان الغیب: « غلام همت آنم که زیر چرخ کبود، ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است» ...  بسیج، رنگ امید و امنیت، شور سازندگی و سربلندی و فریاد استکبار ستیزی است که در تاروپود بسیجیان سرشته شده و ایران اسلامی از نخستین روزهای موجودیت خویش، اقتدار، شکوفایی و پیشرفت خود را مدیون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان و حلول تفکر بسیجی در روح ملت است.

بسیج، بازوی قدرتمند انقلاب در عرصه دفاع از هویت اسلامی و منزلت ملی است. رهبر معظم انقلاب در وصف این مفهوم اصیل چه سنجیده فرموده اند که: «بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان(عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.»

این لشکر مخلص خداوند، چنان پایمردانه و بی دریغ در میادین نبرد حق علیه باطل، سربلندی و افتخار آفریده اند که امروز، حرکت بسیجی وار در تمام عرصه ها، به ویژه در سنگر اقتصاد، سرلوحه و الگوی ملت ایران است.

سربلندیم که با تاسی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت، با روحیه ای بسیجی وار در میدان خودکفایی و توسعه اقتصادی به پیش می رویم و در هرگام برای تعالی و پیشرفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، با اقدام و عمل خود نشان می دهیم که هر ایرانی یک بسیجی است تا پاسدار خون شهدای انقلاب و ادامه دهنده راه قهرمانان گمنام وطن باشیم.

از درگاه خداوند متعال برای خود، خواهران و برادرانم در خانواده بانک کشاورزی و تمام ملت ایران، توفیق خدمت و مجاهدت در راه آرمان های والای انقلاب اسلامی و سعادت بسیجی بودن و بسیجی زیستن را مسئلت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: