May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۱۶۹
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
0
پول‌نیوز - رئیس جمعیت هلال احمر گفت : امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که در لحظات سخت خود را به مردم می‌رسانند و با جان و دل به آن‌ها خدمت می کنند.

دکتر علی اصغر پیوندی در دیدار با فرماندهان و اعضای شورای مرکزی بسیج، همزمان با سالروز تاسیس بسیج، ضمن تبریک این روز، گفت: تاسیس بسیج  شرایطی را برای حفظ کیان و نظام اسلامی فراهم کردو در حال حاضر آثار پر برکت تاسیس آن را در جامعه اسلامی خود می بینیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج مدرسه عشق است، افزود: عشق به کمک مردم، ایثارگری، عشق به حضور در کنار مردم در لحظات سخت، عشق دفاع از مردم و با خلوص نیت کار کردن در نیروهای بسیج خلاصه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه کارکنان جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران روحیه ای همچون بسیجیان دارند و با خلوص نیت و در لحظات سخت در کنار مردم هستند و با جان و مال و آبروی خود کمک می‌کند تا دغدغه های مردم در صحنه های سخت کاهش پیدا کند، عنوان کرد: امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که در لحظات سخت خود را به مردم می‌رسانند و با جان و دل به آن‌ها خدمت می کنند.

وی به حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در زلزله کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: کمک به همنوع در زلزله کرمانشاه نشانگر روحیه بسیجی امدادگران هلال احمر بود، در زلزله بم و رودبار و منجیل نیز این روحیه به امدادگران قوت داد تا به مردم کمک کنند.

پیوندی با بیان اینکه منتسب بودن به بسیج وظایف سنگینی را برای افراد ایجاد می کند، اظهارداشت: بسیجی بودن مسئولیت های سنگینی را به دنبال دارد و افتخار بزرگی محسوب می شود.

وی درباره تعداد شهدا و ایثارگران جمعیت هلال احمر، بیان کرد: یک هزار و 600 ایثارگر و شهید عضو خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر هستند و این افراد در صحنه های حق علیه باطل در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در هلال احمر خدمت کرده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از مردم و برای مردم است، تاکید کرد: هلال احمر به عنوان نهادی مردمی که همواره در کنار مردم حضور دارد می تواند روحیه بسیجی و ایثارگری را در آحاد جامعه گسترش دهد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر برای مردم به وجود آمده است و در صحنه های سخت همواره به صورت شبانه روزی در کنار آن ها حضور دارد و مشغول به خدمت است.

پیوندی با اشاره به اینکه رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، عنوان کرد: خداوند به هلال احمری ها توفیق خدمت به مردم را ارزانی داشته است و ما می توانیم با خدمت به مردم رضایت خداوند را جلب کنیم.

دکتر محمدرضا پورساداتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: دیدار فرماندهان و اعضای شورای بسیج با دکتر علی اصغر پیوندی – رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار پیرامون ظرفیت ها و توان بسیج با رئیس جمعیت هلال احمر تبادل نظر شد، افزود: بسیج می تواند در کنار جمعیت هلال احمر در انجام ماموریت ها کمک رسان باشد.

مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی آماده است تا در کنار نیروهای امدادی  جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: