پرداخت طلب سپرده‌گذاران کاسپین تا سقف 200 میلیونپول‌نیوز - نعمتی گفت: مراحل اجرایی پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان با تصمیماتی که در بانک مرکزی و سه قوه اتخاذ شده، آغاز شده است.

بهروز نعمتی سخنگوی هیات‌ رییسه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین جزییات پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری، اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه‌ قضاییه به‌ طور جدی به دنبال حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری هستند و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مؤسسه اعتباری کاسپین اقدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به تمامی سپرده‌گذاران کرده است، تصریح کرد: مراحل اجرایی پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز با تصمیماتی که در بانک مرکزی و سه قوه اتخاذ شده، آغاز شده است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه برای سپرده‌گذاران وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز تأسف از اینکه رسانه‌ها به خوبی به موضوع روند پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری نپرداختند، افزود: اقدامات مطلوبی در زمینه پرداحت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری انجام شده که لازم است فضای رسانه‌ای به سمت آرامش و امیدبخشی پیش رود.

نعمتی در ادامه به اقدامات انجام شده در دیگر مؤسسات اعتباری، به جز کاسپین برای پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری اشاره و گفت: دیگر مؤسسات اعتباری به جز کاسپین نیز تاکنون به تمامی سپرده‌گذاران یکصد میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.

سخنگوی هیات‌ رییسه مجلس یادآور شد: قوای سه‌گانه عزم جدی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری دارند که مجلس نیز از هر اقدامی در جهت حل مشکلات مردم استقبال می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: