May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۵۴۹
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
0
تفکر بسیجی تقویت کننده روحیه خدمتگذاری است
پول‌نیوز - دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران و پایگاه تابعه مناطق سه گانه تهران که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید گفت: تفکر بسیجی تقویت کننده روحیه خدمتگذاری است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان بانک گفت: وجود تفکر بسیجی در پست بانک همواره تقویت کننده روحیه خدمت و تسهیل کننده کارهای دشوار بوده است.

فرحی افزود: در حال حاضر تفکر بسیج از مرزهای کشور فراتر رفته و به تفکر نجات دهنده جوامع تبدیل شده است، بطوریکه اگر این تفکر نبود پیروزی بر داعش در کشورهای همسایه ما محقق نمی شد.

مدیرعامل بانک گفت: چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی، بسیج چهره ای شاداب و محبوب داشته و به لطف خدا در همه بخش ها موفق عمل کرده است .

وی افزود: حضور خالصانه بسیجیان در راستای خدمت رسانی پست بانک و سایر نهادها به مردم، اهمیت و قداست تصمیم امام راحل (ره) برای تشکیل بسیج را روشن می سازد .

فرحی تعیین پست بانک بعنوان یکی از بانک های عامل صندوق توسعه ملی را عرصه جدیدی برای خدمت به تولید و اشتغال کشور دانست و گفت: ارزش فعالیت در این حوزه ها از حضور در جبهه ها کمتر نیست .

عبدالرحمن آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت بسیج و پایگاه های فعال این حوزه گفت: بسیجیان پست بانک آمادگی دارند در هرجایی که برای خدمت به مردم نیاز به حضور بسیجیان باشد با تمام توان فراتر از وظایف اداری و سازمانی همکاری کنند.

آقایی به مشارکت بسیجیان در جهت تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت: بسیج علاوه بر وظایف اداری و سازمانی فعالیت های فرهنگی متعددی بویژه در حوزه تحکیم خانواده و خدمات مشاوره ای انجام داده است .

گفتنی است: در این جلسه مجید قنایی معاون حوزه مقاومت بسیج نیز با تشریح برنامه های این حوزه در عرصه سازندگی خواستار استمرار حمایت بانک از این فعالیت ها گردید و اعضای شورا نیز خواسته ها و انتظارات بسیجیان را مطرح و از حمایت همیشگی مدیران عالی بانک از بسیج قدردانی نمودند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: