April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۶۷۵
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۳۰ کیلوگرم مرفین در کرج و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ فضلی علیشاه اظهار کرد: در پی اخبار مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر، با رصد تحرکات آنان مشخص شد  به تازگی قصد تحویل مقدار قابل توجهی مواد مخدر به مشتریان خود دارند.

وی تاکید کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل های شناسایی شده اعزام شدند و خودرو پژو ۴۰۵ که متعلق به این افراد بود را مشاهده و به صورت نامحسوس تعقیب کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطلاع از اینکه داخل خودرو مواد مخدر جاساز شده با مسدود کردن مسیر فرار احتمالی خودرو را متوقف کردند.  

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از صندوق عقب پژو ۴۰۵ مقدار ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین با لفافه کشف شد و متهمان دستگیر و برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: مرفین ، کرج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: