May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۶۹۲
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
0
پول‌نیوز - برانکو سعی دارد با بهترین ترکیب ممکن دیدار حساس هفته چهاردهم را برگزار کند.

پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است و در شرایطی به این دیدار می‌رود که برای قهرمانی نیم فصل نیاز مبرم به هر سه امتیاز بازی دارد.

سرخپوشان در این دیدار به جز طارمی، احمدزاده و بشار رسن مصدوم و محروم دیگری ندارند و با ترکیب تقریباً کاملی از نفرات خود به مصاف شاگاردان قلعه‌نویی می‌روند.

دروازه پرسپولیس مثل همیشه در این دیدار در اختیار بیرانوند است. گلر سرخپوشان که از حواشی قبلی عبور کرده است، در هفته گذشته ابتدا بحث 3 کارته بودن و محرومیتش از این دیدار پیش آمد که توسط مسئولان سازمان لیگ تکذیب شد و بعد از آن ناراحتی جزئی از ناحیه زانو نگرانی مصدومیتش در این دیدار را ایجاد کرد که مشخص شد جدی نیست و حالا او گزینه نخست و همیشگی چارچوب دروازه پرسپولیس است.

سرخپوشان در خط دفاع هم نفرات اصلی خود را در اختیار دارند و مثل دیدار گذشته از زوج جلال حسینی - شجاع خلیل‌زاده در دفاع میانی و ماهینی و انصاری در کناره‌ها به میدان خواهند رفت.

یک خط جلوتر و در پست هافبک دفاعی مثل همیشه زوج مورد علاقه برانکو یعنی کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه وارد زمین می‌شوند و انتقاداتی که از سرمربی پرسپولیس بابت استفاده از 2 هافبک دفاعی می‌شود تغییری در ترکیب ایجاد نخواهد کرد.

هافبک‌های هجومی پرسپولیس مثل بازی قبل وحید امیری و محسن مسلمان هستند. فرشاد احمدزاده همچنان مصدوم است و بشار رسن هم ظاهراً آماده بازی نیست، هرچند برانکو نام او را در فهرست 21 نفره جای داده است و ممکن است دقایقی به میدان برود.

زوج خط حمله پرسپولیس هم با وجود ناکامی در دو دیدار اخیر همچنان علیپور و منشا هستند. با محرومیت مهدی طارمی دست برانکو برای تغییرات در خط حمله بسته است و با وجود اینکه این دو بازیکن بعد از یک دوره درخشش ظاهراً کمی افت کرده‌اند، همچنان فرصت حضور در میدان در اختیارشان قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به احتمال زیاد همان ترکیب دیدار قبلی خواهد بود و تغییری در آن مشاهده نخواهیم کرد.

 ترکیب احتمالی سرخپوشان در هفته چهاردهم:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: