پول‌نیوز - برند «دکتلون» فرانسه، بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا در لوازم ورزشی و البسه، با امضای قرارداد با «مگاپارس»، به‌طور رسمی وارد ایران شد.
ورود یک فروشگاه زنجیره‌ای فرانسوی به ایران
این نخستین بار است که یک برند بزرگ زنجیره‌ای با ثبت شرکت در ایران به‌طور مستقیم وارد کشور شده و فروش خود را مدیریت می‌کند. پیش از این فقط برندهای زنجیره‌ای ترک با واسطه، وارد ایران شده بودند.

دکتلون بنا دارد در ۱۰ سال آینده، با ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در ایران به یک میلیارد یورو گردش مالی دست پیدا کند. پیش‌بینی می‌شود با تحقق این هدف، ۵ هزار شغل جدید در ایران ایجاد شود. کارشناسان تاثیر حضور دکتلون با ۷ هزار قلم کالا در بازار ایران را با حضور هایپراستار در ایران مقایسه می‌کنند.

فروشگاه دکتلون با استانداردهای خاص فروشگاهی است که در دنیا بیش از هزار و ۳۰۰ شعبه دارد. در پروژه مگاپارس با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع، فضاهایی برای تست لوازم ورزشی ایجاد خواهد شد که تا کنون شرایط مشابه آن در ایران نبوده است.

همچنین قیمت‌های این فروشگاه در سطحی است که امکان خرید عموم مردم در آن فراهم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: