May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۷۸۷
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
0
آمار تسهیلات حمایتی بانک صادرات در کرمانشاه
پول‌نیوز - بانک صادرات ایران در راستای عمل به اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، اشتغالزایی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته، طی شش ماه اول سال ٩٦ در استان کرمانشاه، علاوه بر پرداخت ١٦٧ فقره وام قرض الحسنه مسکن روستایی و اعطای ٢٧٦ فقره تسهیلات مسکن اقشار ویژه، با تسهیلاتی بالغ بر٧٠٠ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم بیش از ١٧٠٠ نفر را فراهم کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در نیمه نخست سال ٩٦ با تخصیص ٧٠٤ میلیارد و ٦١٣ میلیون ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، معرفی شدگان کمیته حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در شهرهای استان کرمانشاه در مجموع موجب اشتغال مستقیم ١٧٠٥ نفر شد.

علاوه براین، بانک صادرات ایران در این استان طی مدت مذکور، با پرداخت ١٦٧ فقره وام قرض الحسنه مسکن روستایی به ارزش بیش از  ٢٩ میلیارد ریال و پرداخت ٢٧٦ فقره وام مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا،جانبازان و ایثار گران) بالغ بر ١٧٤ میلیارد ریال ، نقش تاثیر گذاری در بهبود شرایط معیشتی مناطق کمتر توسعه یافته این استان ایفا کرده است.

همچنین طی مدت مذکور ١٠٢٢ نفر از متقاضیان در استان کرمانشاه از ١٠٧ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه مربوطه برخودار شده اند.

گفتنی است، طی سال ٩٥ و ٦ ماه ابتدایی سال ٩٦ بانک صادرات ایران در شهر ها و روستا های  سر پل ذهاب و گیلان غرب، ١٦٦ مورد تسهیلات مسکن اقشار ویژه (خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ) به ارزش بالغ بر ٨٣ میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین طی این مدت در روستای های همین منطقه ٢٢ مورد وام مسکن روستایی به میزان ٢٥٠٠ میلیون ریال اعطا شده است.  

بنا بر همین گزارش، تا پایان شهریور ماه سال ٩٦ بیش از ١٢ درصد مانده سپرده های شبکه بانکی کشور در استان کرمانشاه با رقمی بالغ بر ١٦ هزار و ٣٨٢ میلیارد ریال متعلق به استان کرمانشاه بوده است. همچنین این بانک با ثبت مانده تسهیلات (جاری و غیرجاری) بیش از ١٤ هزار و ٨٥٥ میلیارد ریال در این مدت، پرداخت بیش از ١٤ درصد تسهیلات کل نظام بانکی کشور را در این استان بر عهده داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: