May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - چهارمین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث در آذرماه سالجاری ، با حمایت بانک حکمت ایرانیان در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس این گزارش، در همایش مذکور که با حضور حجت الاسلام صنعت پور ریاست عقیدتی سیاسی آجا، امیر دکتر رجبی فرمانده بهداشت و درمان آجا ، دکتر ایروانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی آجا و دکتر چایچی مدیرعامل بیمه حکمت صبا برگزار گردید ، دانشجویان به ارائه مقالات و پژوهش های خود در خصوص توصیه های دین مبین اسلام برای سلامت روح و جسم انسان پرداختند که از نفرات برتر با اهدا جوایزی از سوی بانک حکمت ایرانیان و شرکت بیمه حکمت صبا تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش شرکت بیمه حکمت صبا با برپایی غرفه، به معرفی خدمات خود در حوزه بیمه ای پرداخت که مورد استقبال شرکت کنندگان نیز قرار گرفت .

برگزاری همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث

برگزاری همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: