کد خبر: ۲۵۳۷۸۴
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
0
در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانند علاوه‌ بر خرید حضوری از شرکای تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و... نیز به‌صورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.
اجرای طرح
پول‌نیوز - باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان"کارشا مال"، به مرحله اجرا گذارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این طرح نیز همانند روال گذشته، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وب‌سایت باشگاه مشتریان، از درصد تخفیف معین شده برای هر یک از مجموعه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش،  در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانند علاوه‌ بر خرید حضوری از شرکای  تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و... نیز به‌صورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.

در این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در ازای واگذاری ۵ کارشا، کد تخفیف خود را از وبسایت باشگاه مشتریان دریافت و با ورود کد تخفیف در وب‌سایت شریک تجاری، خرید خود را با مبلغ کمتر انجام می‌دهند

این گزارش حاکی است، اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست کامل شرکای تجاری دیجیتالی، درصد تخفیف  قابل ارائه به اعضا و تعداد کارشای مورد نیاز، به طور کامل در وب‌سایت باشگاه مشتریان و زیر مجموعه منوی خرید از کارشا مال، در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: