April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۴۴۹۱
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
0
آغاز تولید دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار اتوماتیک
پول‌نیوز - توليد دو محصول دنا پلاس توربو و 207صندوق دار اتوماتیک با حضور دكتر علي لاريجاني، رییس مجلس شورای اسلامی و دكتر محمد شريعتمداري، وزير صنعت، معدن و تجارت در ايران خودرو آغاز شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در مراسم آغاز تولید اين دو محصول عزيز اكبريان، رییس و اعضاي کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزارت صنعت،مدیرعامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی علاوه بر افتتاح آغاز تولید دو محصول ایران خودرو، از بخش های مختلف تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردها قرار گرفت.

 گفتنی است ،دنا پلاس توربو مجهز به فناوری توربو بوده که این سیستم باعث افزایش گشتاور و قدرت با حفظ نسبی مصرف سوخت شده و نتیجه آن سرعت و عملکرد مناسب خودرو در جاده است.

 همچنین محصول 207 صندوق دار اتوماتیک براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوق دار و مجهز به گیربکس اتوماتیک بدون اتکا به پژو به عنوان یک خودروی خانواده طراحی شده است تا گامی جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ سهم بازار برداشته شود.
برچسب ها: ایران خودرو ، دنا پلاس ، 207
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: