افتتاح نخستین اقامتگاه بوم گردی در منطقه آزاد اروند
پول‌نیوز - نخستین اقامتگاه بوم گردی منطقه آزاد اروند در روستای روستای طعمه مینوشهر بعد از ظهر جمعه با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری این سازمان در آیین افتتاحیه مضیف و اقامتگاه بومگردی دیراوی گفت: این اقامتگاه با 2 هزار متر مساحت و ۵۰۰ نفر ظرفیت به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی می کندو می تواند پاسخگوی بخش عمده ای از نیاز منطقه در حوزه گردشگری باشد .

سید مرتضی نعمت زاده با اظهار امیدواری از ارتقا جایگاه جزیره مینو با افتتاح اقامتگاه بومگردی دیراوی افزود: در ساخت این مکان تلاش شده که از سازه ها و ترئینات بومی منطقه استفاده شود و معتقدیم که با همکاری و جلب نظر دیگر سرمایه گذاران بومی اقداماتی نظیر این اقامتگاه را در راستای ایجاد و توسعه جاذبه های گردشگری در منطقه انجام دهیم .

وی همچنین تصریح کرد : گردشگری در مینوشهر یک ظرفیت پایان ناپذیریست که در اختیار مردم این منطقه قرار دارد و آنها می توانند به نحو شایسته ای از این ظرفیت بهره برداری کنند.

نعمت زاده ، با اشاره به اینکه بخشی از این ظرفیت ها هنوز به مرحله ثمر دهی نرسیده اند، گفت: ما از همه افرادی که فضای مناسب برای توسعه صنعت گردشگری دارند دعوت می کنیم تا این فضاها و ظرفیت ها را با تلاش و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند از قوه به فعل تبدیل کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان افزود: امیدواریم این حرکت سازنده بتواند منشاء خیر و برکت، زمینه ایی برای ایجاد اشتغال جوانان بومی ، احیای نخلستان ها و سنت های اسلامی و دینی ما در این منطقه باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: