کد خبر: ۲۵۶۰۰۵
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
0
مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران کانون زلزله بامداد امروز را شهرستان ملارد واقع در استان تهران اعلام کرده است.
پول‌نیوزبامداد امروز زلزله‌ای به قدرت ۴.۲ ریشتر، تهران و کرج را لرزاند. این زلزله به فاصله یک هفته از زلزله ۵.۲ ریشتری در استان‌های تهران و البرز روی داده است.
آخرین خبرها از زلزله دیشب تهران
مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران کانون زلزله بامداد امروز را شهرستان ملارد واقع در استان تهران اعلام کرده است. به گفته این مرکز این زلزله در عمق 12کیلومتری زمین روی داده است. مرکز دقیق این زمین‌لرزه، 5کیلومتری ملارد، 7کیلومتری مشکین‌دشت و 42 کیلومتری تهران اعلام شده است.

بر اساس آخرین گزارش ها ستاد مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که مدارس و ادارات تهران امروز دایر است. خبر دیگر اینکه 4 نفر در زمین‌لرزه بامداد امروز در ملارد مصدوم و به بیمارستان شهریار منتقل شدند . به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، زلزله بامداد چهارشنبه، تأثیری بر روی گسل‌های پایتخت نداشته است.

 معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور نیز گفت: این زلزله از جمله پس‌لرزه‌های زمین‌لرزه 5.2 ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز است. رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که اوضاع در پایتخت در شرایط عادی است.

در پی وقوع زلزله در ملارد، آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس استان البرز امروز تعطیل است و بجز امتحانات سوم متوسطه سایر امتحانات لغو شده‌است . همچنین امتحانات داخلی مدارس در شهرستان‌های ملارد و قدس لغو شده‌است. اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: تمامی مدارس شهر تهران امروز چهارشنبه باز هستند و به طور معمول به فعالیت خود ادامه می دهند.

سید جلال ملکی سخنگوی آت نشانی تهران اظهار داشت : تاکنون هیچ تماسی با سامانه ۱۲۵ برای تخریب یا حادثه ای در ارتباط با زلزله نشده است. وی ادامه داد: این زلزله در غرب تهران احساس شده و در تمام تهران احساس نشده است و خوشبختانه هیچ حادثه تخریبی گزارش نشده است. در همین حال کانال تلگرامی محمد علی نجفی شهردار تهران نوشت: طبق اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ داده مربوط به گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس لرزه زمین‌لرزه هفته گذشته است. زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد.



منبع:آخرین خبر
برچسب ها: زلزله ، تهران ، البرز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: