May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمایه گذاری پست بانک در نرم افزار باجه های خدمات بانکی
پول‌نیوز - دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیران شعب پیشین و معارفه مدیران جدید منطقه یک و دو تهران گفت: راز موفقیت شعب در ارزیابی و آسیب شناسی مستمر عملکرد و تلاش برای رفع مشکلات موجود و شناسائی خدمات درآمد زا متناسب با منطقه است و هرکاری در سیستم بانکی بدون درنظر گرفتن هزینه و فایده منجر به شکست می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، صباغی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بانک در حال سرمایه گذاری های سرنوشت ساز در نرم افزارها باجه های خدمات بانکی است و به نتیجه رسیدن این برنامه ها نیازمند تلاش و پایداری همه همکاران می باشد که همکاری و هماهنگی ضرورت مهم و حیاتی فعالیت واحدهای اجرائی است.

وی تصریح کرد: وضعیت سوددهی پست بانک ایران در سال 1395 نتیجه تلاش بی شائبه همه کارکنان بانک بوده و استمرار این وضعیت نیازمند تلاش و احساس مسئولیت است.

محمود شیردل مدیر امورشعب و بازاریابی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پست بانک ایران از لحاظ زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری آماده جهش و پیشرفت است گفت: مبنای انتصاب ها در بانک توجه به نیروهای جوان و عملگراست.

سرمایه گذاری پست بانک در نرم افزار باجه های خدمات بانکی

همچنین سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکتها، اکبر غلامی رئیس اداره کل روابط عمومی و علیرضا پور حسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید بر استفاده از تجارب کارکنان و حفظ کرامت همکاران و ارج نهادن به پیشکسوت ها درخصوص استفاده از تجارت نیروهای توانمند و واگذاری مسئولیت ها به آنان تأکید کردند.

گفتنی است: در این مراسم از جمال مقصودی تجلیل و محمود یوسفی به سمت سرپرست شعب منطقه یک تهران و ناصر فلاح ظاهر کندی به سمت سرپرست شعب منطقه دو تهران معرفی شدند.

سرمایه گذاری پست بانک در نرم افزار باجه های خدمات بانکی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: