May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حل مشکل کندشدن باتری گوشی های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8پول‌نیوز - در هفته های اخیر برخی کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس از مشکلات باتری های این گوشی ها و خالی شدن سریع آنها خبر داده بودند.

به نقل از فون آرنا، این کاربران می گفتند بعد از تمام شدن شارژ باتری و رسیدن آن به صفر و در نهایت خاموش شدن گوشی، شارژ کردن باتری و روشن کردن آن دیگر به هیچ شیوه ای ممکن نیست.

پیش از این مشکلات مشابهی برای گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش آمده بود که سامسونگ با عرضه وصله ای به روزرسان مشکل یادشده را برطرف کرده بود. حالا سامسونگ می گوید در حال بررسی این موضوع است تا آن را نیز برطرف کند.

در حال حاضر، راه حل این مساله آن است که کاربران اجازه ندهند باتری گوشی آنها کاملا خالی شود و قبل از این رخداد باتری گوشی را شارژ کنند. باید توجه داشت مشکل یادشده مربوط به همه مدل های این دو نوع گوشی نیست و تنها برای برخی کاربران به وجود آمده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: