کد خبر: ۲۵۶۸۹۲
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
0
زندان رجایی شهر یک زندان تخصصی و حکومتی است به همین دلیل امکان جا به جایی آن وجود ندارد.

پول‌نیوز - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زندان رجایی شهر جابجا نمی‌شود.

محمد جواد کولیوند با توضیح در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای انتقال برخی از زندان های کرج، اظهار کرد: بحث انتقال زندان رجایی شهر به خارج از استان به طور کامل منتفی است.

وی ادامه داد: زندان رجایی شهر یک زندان تخصصی و حکومتی است به همین دلیل امکان جا به جایی آن وجود ندارد.

وی توضیح داد: برای انتقال زندان های قزل‌حصار یک و دو نیز به اعتبار و سرمایه گذاری زیادی نیاز است که در صورت تامین انجام می شود.

کولیوند افزود: شهروندان البرزی باید بدانند روند انتقال زندان ها از استان به دیگر نقاط کار ساده ای نیست و به زمان نیاز دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف انتقال زندان ها از استان اظهار کرد: با انتقال برخی زندان های استان به سایر مناطق کشور قصد داریم جمعیت زندانیان استان را کاهش دهیم و صرفا زندانیان استان خودمان را مدیریت کنیم.

کولیوند اظهار کرد: بدون شک وجود زندانیانی از دیگر استان های کشور در البرز تبعات اجتماعی نامناسبی دارد که در نهایت باعث افزایش آسیب ها و آمار جرم در البرز خواهد شد.

وی با اشاره به انتقال زندانیان تهرانی به ندامتگاه های در حال ساخت اطراف تهران تاکید کرد: با بهره‌برداری کامل از ندامتگاه «فشافویه» ورامین، زندانیان تهرانی‌ که در این استان هستند، منتقل می شوند تا بخشی از مشکلات استان مرتفع شود.

کولیوند افزود: زندان «شهید کچویی» نیز در حال حاضر به محلی برای آموزش مهارت‌های شغلی به زندانیان تبدیل شده است و آنها مهارت‌هایی مانند صافکاری، نقاشی، نجاری و دیگر فنون را آنجا می‌آموزند و عملا زندانی که به صورت شبانه‌روز آنجا باشد، نداریم.

برچسب ها: زندان ، کرج ، نماینده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: