کد خبر: ۲۵۶۹۲۳
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
0
پول‌نیوز - تعدادی از لیدرهای و افراد تخریب کننده موسسات دولتی در کرج بازداشت شدند.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز در گفت‌وگویی اظهار داشت: تعدادی از لیدرهای و افراد تخریب کننده موسسات دولتی در کرج بازداشت شدند.

وی با اشاره به شناسایی دیگر عوامل دخالت در آشوب و اغتشاش در کرج افزود: تعداد زیادی از افراد نیز شناسایی شده و طی روزهای آینده بازداشت می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه خانواده‌های محترم در مورد جداکردن فرزندان خود از آشوب‌گران اقدامات لازم را انجام دهند، بیان کرد: وابستگی تعدادی از افراد دستگیر شده تجمعات در کرج به افراد معاند نظام برای دادگستری محرز شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی در مورد وابستگی عناصر آشوب‌طلب به زودی به اطلاع عموم می‌رسد، تاکید کرد: سه نفر از عوامل دخیل در آتش زدن موسسه مالی و اعتباری کوثر گوهردشت بازداشت شدند و پایش تصاویر در استان در حال انجام است و تمام شرکت‌کنندگان و افراد حاضر در راهپیمایی و ایجاد اخلال در نظم عمومی بدون مجوز قابل رصد و شناسایی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند،تصریح کرد: افرادی که از امروز در تجمعات غیرقانونی شرکت کنند با برخورد قاطع مواجه می‌شوند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کرج ، اغتشاشات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: