May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۷۲۱۲
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
0
این فرآورده‌ گوشتی را نخریدپول‌نیوز - فرآورده‌های گوشتی غیراستاندارد «دهکده پروتئین» توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران توقیف و از این واحد صنفی متخلف به دادگاه شکایت شد.

مسلم بیات - مدیرکل استاندارد استان تهران - با اعلام هشدار نسبت به فرآورده‌های غیراستاندارد گوشتی و پروتئینی یک واحد صنفی «دهکده پروتئین» در تهران اظهار کرد: هفته گذشته بازرسان استاندارد ۲۴۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های گوشتی غیراستاندارد در این فروشگاه را توقیف کردند.

وی ادامه داد: از این واحد صنفی که در محدوده میدان قدس و خیابان شریعتی واقع شده است ۲۴۰ کیلوگرم انواع ژامبون، سوسیس، هات داگ گوشت و مرغ توقیف و برای آزمون در آزمایشگاه‌های استاندارد نمونه‌برداری شد.

مدیرکل استاندارد استان تهران بر لزوم هوشیاری شهروندان نسبت به برخی ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: متاسفانه این واحد صنفی با ساخت ویدئویی اغواکننده و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیشماری از شهروندان را فریب داده و به همین دلیل واحد صنفی متخلف مذکور به دادگاه شکایت شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: