April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۸۰۲۸
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
0
پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران گفت: درصدد راه‌اندازی پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل هستیم تا امکان سفر هوایی هموطنان به باکو و وام فراهم آید.

فرزانه شرفبافی در حاشیه افتتاح فرودگاه پارس‌آباد در جمع تعدادی از خبرنگاران ،اظهار کرد: ما در شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همه به توسعه کشور می‌اندیشیم و بر این باوریم هر جا لجستیک و حمل و نقل تقویت شود توسعه اتفاق می‌افتد.

وی به شاخصه‌های دشت مغان به عنوان دشت حاصلخیز و زرخیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این منطقه انسان‌های فهیم، باشعور و غیرتمندی زندگی می‌کنند که همواره برای توسعه این منطقه دل می‌سوزانند.

مدیرعامل هما با ابراز خرسندی از دایر شدن اولین پرواز به مقصد این فرودگاه گفت: ما با دست پر آمدیم و یک هواپیمای 100 میلیارد تومانی با خود آورده‌ایم و امیدواریم اهالی منطقه با استقبال از پروازهای فرودگاه نسبت به تقویت و توسعه پروازهای این فرودگاه همراه ما باشند.

شرفبافی تصریح کرد: ما آمادگی داریم در صورت استقبال اهالی پروازهای هفتگی به این فرودگاه را افزایش داده و حتی در آینده فرودگاه پارس‌آباد را بین‌المللی و پرواز به کشورهای همسایه را نیز تقویت کنیم.

وی افزود: باید در حوزه پروازهای هوایی اقتصادی فکر کنیم و در هر کار و حوزه‌ای که وارد می‌شویم برای توانمندی اقتصادی زمینه‌سازی، بسترسازی و فراهم کردن امکانات در اولویت باشد.

شرفبافی با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی که دستور لازم را با نگاه ویژه برای راه‌اندازی این فرودگاه انجام داده‌اند، تصریح کرد: با دایر شدن پروازها به تدریج مشکلات پیش رو نیز برطرف خواهد شد و ما از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا با تقویت فرودگاه پارس‌آباد به توسعه، بهبود و مطلوبیت وضعیت دشت مغان کمک کنیم.

وی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه استاندار اردبیل، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارس‌آباد و نماینده پیگیر پارس‌آباد و بیله‌سوار در توسعه، ترمیم و بهبود زیرساخت‌های فرودگاه پارس‌آباد قدردانی و اظهار کرد: هم در فرودگاه پارس‌آباد و هم اردبیل سعی‌مان بر این است تا پروازهای خارجی به ویژه پرواز به مقصد باکو و وان در اولویت قرار گرفته و ما در عید استارت این کار را خواهیم زد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: