May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۹۶۳۲
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
0
خدمات ارزي با کيفيت، از مزيت‌هاي اصلي بانک است
پول‌نیوز - مديرعامل بانک اقتصادنوين، خدمات ارزي بانک اقتصادنوين را از مزيت‌هاي اصلي و هميشگي اين بانک دانست و بر توسعه کمي و کيفي اين خدمات تاکيد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عليرضا بلگوري در جمع کارکنان اين بانک در منطقه پنج استان‌ها در شهر شيراز گفت به منظور تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات ارزي، توسعه شعب ارائه دهنده خدمات ارزي د ر دستور کار قرار گرفته که در اين راستا کارکنان واجد شرايط در حال گذراندن دوره‌هاي حرفه‌اي مربوطه هستند.

وي با اشاره به اهميت توجه به بحث سودآوري در عمليات بانک افزود: نحوه تعامل بانک با مشتريان بايد بر اساس رابطه برد- برد باشد و در اين راستا بايد به مشترياني که به سودآوري بانک کمک مي‌کنند خدمات ويژه‌اي ارائه نماييم.

بلگوري ضمن تاکيد بر نقش همکاران با تجربه و همکاران جوان اقتصادنويني در جذب مشتريان خوب و ممتاز و لزوم ارائه طرح‌هاي خلاقانه در حوزه جذب مشتري و جذب منابع خاطرنشان کرد: شعب بانک به عنوان يکي از مهمترين نقاط تماس بانک با مشتريان نقش بسيار مهمي در شناسايي نياز مشتريان و ارائه ايده براي توسعه محصولات و خدمات بانک دارند.

مديرعامل بانک اقتصادنوين وصول مطالبات معوق را براي افزايش توان مالي بانک بسيار حياتي دانست و گفت براي تسريع در اين مهم افزايش حدود اختيارات شعب و سرپرستي‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

در نشست مديرعامل بانک اقتصادنوين با کارکنان شعب سرپرستي منطقه 5 استان‌ها، خردمند سرپرست اين منطقه، ضمن تشريح فرصت‌هاي اقتصادي استان‌هاي تحت پوشش، برنامه‌هاي اين سرپرستي براي بهره‌برداري از اين فرصت‌ها را تشريح کرد.

در اين نشست علاوه بر جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين، کريمخان‌زند مديرعامل شرکت بيمه نوين، معدل مديرعامل شرکت پرداخت نوين، خورسند مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني بانک اقتصادنوين و سيفي مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان نيز حضور داشتند.

در ادامه اين بازديد، مديرعامل بانک اقتصادنوين به همراه مديران ارشد اين بانک، با حضور در شعب تحت پوشش اين سرپرستي، با همکاران اين شعب ديدار و از نزديک در خصوص مسايل مختلف بانکي با ايشان گفت‌وگو کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: