May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فیس بوک پا در کفش روزنامه‌نگاری می‌کندپول‌نیوز - مدیران فیس بوک از اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشته روزنامه نگاری خبر داده اند؛ امری که نشانگر تلاش این شرکت برای حل مشکل انتشار اخبار جعلی است.

به نقل از دیجیتال ترندز، در دو سال اخیر فیس بوک تلاش بسیاری کرده تا اخبار جعلی و گمراه کننده را از این شبکه اجتماعی حذف کند و روش های مختلفی را هم برای تحقق هدف خود انتخاب کرده است.

حالا این شرکت قصد دارد تا کمک به تربیت روزنامه نگاران و اعطای بورس تحصیلی به آنان به طور ریشه ای به جنگ این چالش برود. فیس بوک به همین منظور قصد دارد با برخی سازمان های آموزش دهنده روزنامه نگاری همکاری کند تا تامین بورس تحصیلی دانشجویانی در حوزه های روزنامه نگاری، ارتباطات و رسانه های دیجیتال را بر عهده بگیرد.

برخی از این بورس ها در اختیار سازمان هایی در آمریکا قرار می گیرد که در زمینه آموزش روزنامه نگاری به دانشجویانی از آسیا، آمریکای لاتین، سرخپوستان و غیره فعال هستند.سازمان های مورد حمایت فیس بوک هر یک 250 هزار دلار دریافت خواهند کرد و 5 بورس تحصیلی 10 هزار دلاری هم هر سال به متقاضیان برتر اهدا خواهد شد.
منبع: فارس
برچسب ها: فیس بوک ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: