April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۱۳۲
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
0
برنامه ریزی ویژه رجا برای جابه جایی مسافران در برف و یخبندانپول‌نیوز - شرکت حمل و نقل ریلی رجا برنامه ریزی ویژه ای را برای جابه جایی مسافران در برف و یخبندان روز جاری و روزهای آینده تدارک دیده است.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قطارهای تهران-هشتگرد 5 و 6 مورخ 8 بهمن بعد از پیاده کردن مسافران در ایستگاه های کرج و هشتگرد تا ایستگاه قزوین ادامه سیر داده و صبح روز دوشنبه 9 بهمن ماه به ترتیب در ساعت های 4:15 و 5:20 از قزوین برای جابه جایی مسافران به سوی تهران حرکت می کند.

قطارهای تهران-قزوین یک و 2 مورخ 8 بهمن نیز بعد از پیاده کردن مسافران در ایستگاه قزوین تا ایستگاه تاکستان ادامه مسیر داده و صبح روز دوشنبه 9 بهمن ماه به ترتیب در ساعت های 4:30 و 6 از ایستگاه تاکستان به سمت تهران برای جابه جایی مسافران حرکت می کند.

پیش از این نیز شرکت رجا برای مسافران مسیرهای تهران-پیشوا و تهران-قم چندین قطار فوق العاده از نوع ریل باس ارم، تندروی پردیس و دو طبقه صبا آماده و اعزام کرده است.

روابط عمومی رجا از کلیه مسافرانی که بلیت قطارهای مختلف این شرکت را در دست دارند درخواست کرد: به دلیل بارش برف در روز جاری و احیانا یخبندان در روز آتی، پیش از حرکت به سمت ایستگاه راه آهن بر اساس ساعات حرکت قطار مندرج در روی بلیت حتما با شماره تلفن 1539 تماس گرفته و از زمان دقیق حرکت قطارهایشان مطلع شوند.

هموطنان گرامی جهت آگاهی از برنامه حرکت قطارها، نحوه خرید بلیت قطارهای رجا و ... می توانند به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

گفتنی است شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت مسافری ریلی ایران همواره به عنوان پیشرو در ارائه خدمات به هموطنان گرامی حتی در قطارهای تکلیفی و حومه ای گام برداشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: