April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۱۶۵۱
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
0
پول‌نیوز - رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به افزایش تقاضا و نوسان نرخ نهاده‌های دامی، قیمت مرغ در بازار دستخوش تغییراتی شد.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۴۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن ۷ هزار و ۱۰۰ تومان، توزیع در غرفه های میادین سطح شهر ۷ هزار و ۱۸۰ و خرده فروشی ۷ هزار و ۷۰۰ تومان است.

وی افزایش تقاضا و نوسان نرخ نهاده های دامی را دلیل اصلی گرانی نرخ مرغ نسبت به روزهای اخیر دانست.

یوسفی قیمت مرغ در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا و بهبود قدرت خرید خانوار، پیش‌بینی می‎شود از ابتدای اسفند نرخ مرغ به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ واقعی مرغ زنده ۵ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ ۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

به گفته وی با بهبود نسبی تقاضا در صورت افزایش قابل توجه مرغ در روزهای آتی، شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را وارد میدان خواهد کرد.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی پیش رو، طبق روال همه ساله نرخ مرغ در ایام بعد از دهه فجر دستخوش تغییر و تحولاتی قرار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید:  نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۶۵۰، ران مرغ بدون کمر ۷ هزار و ۶۵۰،سینه با کتف ۱۳ هزار، سینه بدون کتف ۱۴ و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است.
برچسب ها: بازار مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: