May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزار پخش محتوای VLCپول‌نیوز - نرم‌افزار پخش محتواهای چندرسانه‌ای وی ال سی ( VLC) در جدیدترین به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را به خود افزوده است.

به نقل از وب سایت venturebeat، شرکت VideoLan - توسعه دهنده نرم‌افزار پخش ویدیو و محتواهای چندرسانه ای VLC – به تازگی نسخه ۳.۰ این نرم‌افزار را برای تمامی سیستم‌های عامل ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید، iOS ، اندروید تی وی ، اپل تی وی و کروم او اس به‌روزرسانی کرده است تا بدین ترتیب قابلیت‌ها و امکانات جدیدتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

پس از سه سال که کاربران بسیاری در انتظار انتشار و دریافت به‌روزرسانی این نرم‌افزار کاربردی بودند، نسخه سوم VLC منتشر شد تا با پشتیبانی از کروم کست، رابط کاربری بهتری داشته و کاربران بتوانند با استفاده از آن، تمامی ویدیوهای با فرمت اچ دی
آر ۱۰ و صدای اچ دی را تماشا کنند.

منابع سخت‌افزاری در نسخه به‌روزرسانی شده این نرم‌افزار محبوب حالا این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا کاربران بتوانند ویدیوهای ۴K و ۸K را نیز مشاهده کنند. این نسخه با منوهای جاوای بلوری نیز کار می‌کند و در نسخه iOS نیز با بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون نیز سازگاری دارد.

این نسخه همچنین از ویدیوهای ۳۶۰ درجه و صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار آن است که از نسخه‌های قبلی و قدیمی‌تر سیستم‌های عامل نظیر ویندوز ایکس پی، مک او اس ۱۰.۷ و اندروید ۲.۳ پشتیبانی می‌کند.

بر اساس بیانیه شرکت سازنده این نرم‌افزار، این ویژگی‌های جدید از اوسط ماه آوریل سال جاری میلادی تحت عنوان نسخه VR در اختیار کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نرم افزار ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: