کد خبر: ۲۶۲۰۷۷
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
0
ورود ایرباس جدید از مجارستان به ایرانپول‌نیوز -شب گذشته سه فروند هواپیمای ایرباس 319 ‌از مجارستان با شماره پروازهای‌ EY-559 و EY-558 و EY-557 پرواز کرد و پس از ورود به کشور، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست‌.

یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: این 3 فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی تهران‌ایر است که در بهار سال آینده رسماً افتتاح می‌شود.

این منبع آگاه گفت: این 3 فروند هواپیمای ایرباس 319 همگی در سال 2002 میلادی ساخته شده‌ است.

‌وی بیان کرد: یک فروند دیگر از همین ایرباس 319 که در مالکیت تهران‌ایر قرار دارد هم‌اکنون در فرودگاه یزد است، که سال ساخت آن 2003 میلادی است.

وی ادامه داد: همچنین یک فروند دیگر از این ایرباس 319، فعلاً در ناوگان قشم‌ایر فعالیت می‌کند که آن هم در سال 2003 میلادی ساخته شده است.

وی تأکید کرد: ما اجازه نداریم که این هواپیماها در این مدت تا بهار سال آینده غیرعملیاتی باشد بلکه در شرکت‌های هواپیمای داخلی خدمات می‌دهند که در ناوگان شرکت‌های قشم‌ایر، نفت و غیره فعالیت می‌کنند.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نیز ورود این سه فروند هواپیمای ایرباس 319 به کشور و تعلق آن به تهران‌ایر را تأیید کرد.

بنابراین گزارش ‌شنیده شده است این سه فروند A319 پیش از این با رجیسترهاى 9H-CET، 9H-MCS و 9H-LCB در اختیار Hyperion مالتا بوده و پیش از آن نیز براى Rossiya پرواز مى‌کردند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: