کد خبر: ۲۶۲۱۵۳
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
0
پول‌نیوز - رالی گردشگری خانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی تهران - ابیانه - تهران، ۲۶ تا ۲۷ بهمن ۹۶ از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار می‌شود.

آغاز مسابقات رالی خودروهای کلاسیک در البرز

این رالی دو روزه، با رویکرد توسعه گردشگری و ترویج فرهنگ اتومبیل‌رانی ایمن و در راستای اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، ویژه خودروهای تاریخی با قدمت بیش از 40 سال، برگزار خواهد شد.

رالی گردشگری ابیانه- تهران به هیچ عنوان مسابقه سرعت نیست و ملاک برگزیده شدن در آن نحوه صحیح نقشه‌خوانی، مسیریابی و رانندگی صحیح و اصولی است و با توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کشور انجام می‌شود.

رالی گردشگری خانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی، 26 بهمن از مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوارن در تهران آغاز می‌شود و روز 27 بهمن نیز گروه‌ها در راه بازگشت، پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی مسیر به تهران رسیده و به این ترتیب مسابقه را به پایان خواهند برد.
منبع: عصرایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: