پول‌نیوز - نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت با حضور مدیران عالی و کارشناسان بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر ناصر هماپور نماینده پیشین ایران در بانک HSBC مدرس این نشست، به مقایسه مشتریان در نظام بانکی سنتی و محصول محور و بانکداری جامع پرداخت و گفت: در مدل بانکداری جامع، مشتریان تفکیک و دسته بندی می شوند و هر مشتری جایگاه خاصی دارد.

نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت در بانک رفاه برگزار شد

وی مشتری را مهم‌ترین عنصر در مدل بانکداری اختصاصی دانست و تصریح کرد: اگر رابطه با مشتریان به رابطه بلندمدت و پایدار تبدیل شود، ایجاد نوعی انحصار و وفاداری در مشتریان می کند.

دکتر هماپور لازمه جذب مشتریان خوشنام را وجود یک مدیر ارتباطی مشرف به علوم اقتصادی، بازار سرمایه و بازاریابی دانست و اظهار داشت: مدیران ارتباطی با برقراری ارتباط و ارائه مشاوره و راه حل مالی به مشتریان، زمینه های وفادارسازی آنها را فراهم می سازند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: