May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۳۸۳۶
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
0
تولید پارس اتوماتيك در سايت ایران خودرو كرمانشاه
پول‌نیوز - تولید پارس اتوماتیک طی دو ماه گذشته به سبد محصولات سایت ایران خودرو کرمانشاه اضافه شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، سيد احمد حاجي خليلي معاون مهندسي ايران خودرو با بيان اين كه راه اندازي سايت كرمانشاه موجب اشتغال مستقيم بيش از 400 نفر نيروي كار شده گفت: با توجه به روند رو به رشد توليد،‌ شيفت دوم سايت كرمانشاه فعال شده و تولید روزانه آن 120 دستگاه خودرو است که اين تعداد قابل افزايش به 150 دستگاه خودرو در دوشيفت كاري است.

وي بهينه سازي و بهره‌وري بالا براي توليد سودآور را از نتايج فعاليت سايت هاي استاني ايران خودرو عنوان كرد و گفت: در سايت مازندران نيز پروژه هاي بهبود مناسبي اجرا كرديم كه ظرفيت توليد از 100 دستگاه به 200 دستگاه افزايش يافته است.

معاون مهندسي ايران خودرو با اشاره به تجميع توليد محصولات شاسي بلند در ايران خودرو خراسان گفت: پروژه اي با سرمايه گذاري 40 ميليارد تومان براي افزايش ظرفيت توليد در اين پايگاه ايران خودرو تعريف شده كه به زودي به بهره برداري خواهد رسيد.

وي تاكيد كرد: برنامه توليد با ظرفيت 600 دستگاه در روز بود كه بعد از ارتقا و بهبود صورت گرفته تا پايان سال به 700 دستگاه و تا تيرماه  سال آينده به 750 دستگاه افزايش خواهد يافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: