کد خبر: ۲۶۳۸۶۱
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
0

پول‌نیوز - معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش از راه اندازي مجدد خط پرواز هوايي كيش ـ مسقط (عمان) ـ کیش توسط شركت هواپيمايي كيش اير در اين جزيزه خبر داد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، عليرضا قائديان، در پانزدهمین نشست مشترک معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در جزيره كيش گفت: پرواز کیش ـ مسقط ـ کیش از 9 اسفند با جابجایی 30 مسافر از کیش به مسقط از سر گرفته شد.

قائدیان گفت: پرواز عمان روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته بین کیش و مسقط (عمان) و بالعکس بر قرار است.

راه اندازی مجدد خط پروازی کیش ـ مسقط ـ کیش

وی افزود: با توجه به اینکه ورود به کیش برای اتباع بیگانه به روادید نیاز ندارد این پرواز می تواند فرصت مناسبی برای توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی و همچنین سفر گردشگران به جزیره کیش و دیگر نقاط ایران باشد.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش در ادامه بر آموزش مستمر بخش خصوصي در حوزه هاي گردشگري تاکید کرد و گفت: چرخه فعاليت هاي گردشگري در كشور نيازمند نظم ويژه اي است و برگزاری آموزش های مستمر بخش خصوصی در حوزه گردشگری می تواند موجب موفقیت این حوزه در جذب گردشگر باشد.

گفتنی است؛ پانزدهمین نشست معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور به مدت دو روز در جزیره مرجانی کیش برگزار شد.
برچسب ها: پرواز ، گردشگری ، کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: