May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۵۳۱۷
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
0
پول‌نیوز - سازمان نقشه برداری کشور بر اساس آخرین تغییرات اعمال شده در نقشه‎های کشور تا پایان سال ۱۳۹۶، نقشه‎های گردشگری ۳۱ استان و ۱۱ مرکز استان مهم گردشگرپذير را در آستانه تعطیلات نوروز تهیه و در پانصدهزار نسخه در اختيار ادارات كل پست استان‌ها، چادرهای هلال احمر و مراکز گردشگری نوروزی و در اینترنت برای دانلود قرار داده است.

مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور با اعلام این خبر افزود: این نقشه‌ها شامل همه اطلاعات مربوط به دسترسی به نقاط گردشگری است و علاوه بر مشخص بودن انواع راه‎ها، بر پايه اطلاعات موجود سعي شده موقعيت بيشتر پمپ بنزين‌های كشور مشخص شده و فواصل مرکز هر استان با تمامی استان‎های همجوار نیز ضمیمه شده است.

به گفته شفیعی در هر یک از نقشه‎های گردشگری فوق الذکر، چند ده مرکز گردشگری مشخص شده و چندین مسیر گردشگری نیز به مخاطبان معرفی شده و نشان داده شده است. مثلا در نقشه گردشگری استان خوزستان، ۶۳ مرکز گردشگری به همراه ۵ مسیر پیشنهادی یا در استان اصفهان که از گردش پذیرترین استان‎های کشور است نیز ۱۲۹ مرکز گردشگری در ۴ مسیر پیشنهاد شده است.

برای اطلاع از دیگر مراکز گردشگری در سراسر کشور به تفکیک ۳۱ استان و ۱۱ مرکز استان (ارومیه- تبریز- اصفهان- مشهد- شیراز- قم- سنندج- کرمان- کرمانشاه- همدان و یزد) می‎توانید مسیرسفر خود را از نقشه‎های سازمان نقشه برداری کشور انتخاب کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: