May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۶۰۰۵
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
0
پول‌نیوز - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز فرصت مجدد ثبت نام آزمون ارشد پزشکی از ۲۶ فروردین ماه خبرداد.

دکتر محمد حسین پور کاظمی ضمن بیان این مطلب از ایجاد فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۷ خبرداد و اظهار کرد: داوطلبان می توانند در فرصت ایجاد شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ را فارغ التحصیلان سال جاری تشکیل می‌دهند، افزود: این افراد باید در زمان ویرایش اطلاعات نسبت به وارد کردن معدل دقیق خود در فرم ثبت نام اقدام کنند چراکه در غیر اینصورت و در صورت اشتباه بودن معدل قید شده در فرم ثبت نام، حتی در صورت پذیرفته شدن قبولی کان لم یکن خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در ادامه با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد گروهای پزشکی بیان کرد: امسال بیش از ۶۴  هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی در ۱۴ و ۱۵ تیر ماه امسال در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: