May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۶۵۳۶
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
۱
پول‌نیوز -فروشگاه اینترنتی کالا آرسی به آدرس www.kalarc.com در زمینه فروش کوادکوپتر و پهپادها به صورت تخصصی فعالیت می کند. البته هدف اصلی این فروشگاه فقط عرضه محصولات نیست، بلکه راهنمایی و مشاوره در خصوص معرفی محصولات بر اساس نیاز شما تا خرید را انجام می دهد؛ به عبارتی دیگر مسئولان فروشگاه کالا آرسی از همان موقع که شما تماس می گیرید که در خصوص کوادکوپترها سوالاتی را بپرسید تا هنگامی که خرید خود را قطعی کنید، همراه شما به صورت کاملا رایگان همراه شما خواهند بود.

فروشگاه کالا آرسی اولین فروشگاه محصولات معتبر آرسی در ایران است که با دریافت اینماد دو ستاره و ثبت قانونی برند آن در ستاد ساماندهی وب سایت های اینترنتی، به خود هویت معتبر بخشیده است تا شما خرید خود را به صورت کاملا مطمئن انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی کالا آرسی چیست؟

چگونه از فروشگاه خرید کنیم؟

خرید از فروشگاه اینترنتی کالا آرسی ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. شما کافی است که با ورود به سایت و انتخاب محصول مورد نظر خود، کالا را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین اگر سوالی هم در خصوص خود محصولات داشتید، می توانید از طریق تماس با متخصصان شرکت راهنمای های لازم را دریافت کنید.

آیا آموزش هم داده می شود؟

در هنگامی که شما با شرکت تماس می گیرید، مشاوران ما نکات آموزشی لازم را می دهند؛ اما این را در نظر داشتید که هدایت کوادکوپترها آسان نیست و نیاز به شرکت در دوره های تخصصی است، به خصوص برای آن هایی که قصد خرید کوادکوپتر حرفه ای را داشته باشند.

هزینه کالاها بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه کوادکوپتر براساس مبتدی یا حرفه ای بودن و همچنین برند سازنده آن ها متفاوت خواهد بود. این بستگی به هدف اصلی شما در استفاده از این وسیله را دارد. شما با ورود به سایت، می توانید انواع مختلف به همراه قیمت و جزئیات را به صورت کامل مشاهده کنید ، قیمت کوادکوپتر و کلیه محصولات در کالا آرسی کاملا به روز است.

نحوه ارسال و هزینه پست کالاها چگونه است؟

کالاهای خریداری شده برای مشتریان ساکن تهران با استفاده از پیک موتوری مخصوص شرکت و در برای هموطنان عزیز در شهرهای دیگر از طریق پست یا تیپاکس با بسته بندی مخصوص ارسال می شود.

هزینه ارسال بر عهده خود مشتری است که بسته به حجم آن از 8 تا 20 هزارتومان مختلف است.
ضمانت کالاها چگونه است؟

تمامی محصولات قبل از ارسال به خریداران توسط متخصصان فروشگاه آرسی بررسی می شوند تا اگر عیب و نقصی داشتند، آن را برطرف کرده یا به شرکت سازنده اصلی مرجوع کنند و در نهایت در هنگام ارسال کالا برچسب تست یا کنترل شده را بر روی محصولات می زنند تا مشتریان با خیال راحت آن را استفاده کنند؛ اما باز هم اگر دستگاه از نظر فیزیکی آسیبی ندیده باشد و تا 48 ساعت، سیستم موتور الکترونیکی، موتورها و باتری تحت ضمانت خود فروشگاه اینترنتی کالا آرسی بوده و آن ها در صورتی که مشکلی داشته باشند، برای شما تعویض خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
دوربین استور
-
16:11 - 1398/06/10
بسیار سایت عالی بود
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: