May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۶۶۵۸
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
0
ماموران گمرک موفق به کشف یک کیلوگرم تریاک از داخل قاب صنایع دستی شدند.
پول‌نیوز - ایران با رصد اطلاعات و هوشیاری مأموران گمرک امانات پستی ارومیه به دنبال مشکوک شدن به یک بسته پستی و با توجه به مشخصات آن به بازرسی آن اقدام کرده و موفق به کشف مواد مخدر موجود در این بسته پستی شدند.

بر اساس گزارش مأموران گمرک ارومیه بسته شامل یک قاب صنایع دستی بود و قاچاقچیان یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک را به شیوه ماهرانه‌ای در آن جاسازی کرده بودند. مواد کشف شده از سوی ماموران گمرک به مراجع قانونی تحویل داده شد.

گزارش‌های منتشر شده از سوی گمرک کشور در خصوص کشفیات مواد مخدر در دو سال اخیر نشان می‌دهد با الکترونیکی شدن گمرک و راه اندازی سامانه جامع گمرکی و مجهز شدن گمرک به ابزار‌های کنترلی و سگ‌های مواد یاب قاچاقچیان در جابه جایی مواد مخدر ناکام بوده اند.

عملکرد گمرک در سال‌های اخیر جایگاه این سازمان را در میان کشور‌های عضو سازمان جهانی ارتقا داده است. گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ توانست در کشفیات مواد مخدر مقام اول را در جهان کسب کند.

مأموران این سازمان در گمرکات سراسر کشور در سال ۹۶ موفق به کشف ۱۵۳ تن انواع مواد مخدر و پیش ساز مواد مخدر شدند. رقمی که در مقایسه با سال ۹۵، ۶۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کشف یک کیلو گرم تریاک از قاب صنایع دستی
برچسب ها: گمرک ، کشف تریاک ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: