کد خبر: ۲۶۸۴۱۵
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
0
پول‌نیوز - مهدیه کلالی وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا به مقام هشتم دست یافت.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روزهای سوم تا دهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهر «اورگنج» ازبکستان در حال برگزاری است.

مسابقات گروه B دسته 69 کیلوگرم دختران نوجوان آسیا از ساعت 9:30 امروز (شنبه) به وقت تهران با حضور وزنه وزنه بردارانی از کشورهای مغولستان، چین تایپه، سویه و هند آغاز شد که کلالی در حرکات یک ضرب در ابتدا وزنه های 43 و 47 کیلوگرم را بالای سر برد، اما در مهار وزنه 50 کیلوگرمی ناکام بود.

وی در ادامه، حرکات دو ضرب خود را با 50 کیلوگرم آغاز کرد که نتوانست آن را ثبت کند و در حرکت دوم این وزنه را بالای سر برد و سپس با بلند کردن وزنه 55 کیلوگرم و با مجموع 102 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

اما مسابقات گروه A این وزن دقایقی پیش به پایان رسید که در نهایت کلالی در رده هشتم آسیا قرار گرفت.

نتایج انفرادب دسته 69 کیلوگرم به شرح زیر است:

1- کیم یونگ از کره شمالی با رکورد 98 یک ضرب، 116 دوضرب و 224 مجموع کیلوگرم ( 3مدال طلا)

2- زارنیگور از ازبکستان با رکورد 80 یک ضرب، 106 دوضرب و مجموع 186 کیلوگرم (2 مدال نقره و یک برنز)

3- یوشیتاکی از ژاپن با رکورد 84 یک ضرب، 97 دوضرب و مجموع 181 کیلوگرم ( یک مدال نقره و 2 برنز)

تیم وزنه برداری دختران نوجوان ایران که به عنوان نخستین تیم تاریخ وزنه برداری بانوان عازم رقابت های قهرمانی آسیا شد، شامل پارمیدا محمودی (دسته 58 کیلوگرم)، الناز باجلانی (دسته 63 کیلوگرم)، مهدیه کلالی (دسته 69 کیلوگرم) و سیده نرگس میرزکی (دسته به اضافه 75کیلوگرم) است.

«پارمیدا محمودیان» به عنوان نخستین بانوی تاریخ وزنه برداری ایران روز پنجشنبه در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا در دسته 58 کیلوگرم با مجموع 102 کیلوگرم در رده ششم قرار گرفت.

روز گذشته نیز «الناز باجلانی» دومین وزنه بردار تیم نوجوانان دختر ایران در دسته 63 کیلوگرم با مجموع 143 کیلوگرم، پنجم شد.

فردا (یکشنبه) و از ساعت20:30 دقیقه به وقت تهران «سیده نرگس میرزکی» آخرین ملی پوش وزنه برداری دختر کشورمان در وزن به اضافه 75 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با هفت وزنه بردار دیگر در گروه A مسابقه می دهد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: