حضور مدیرعامل ساتا در اجلاس سراسری کارکنان بیمه‌کوثرپول‌نیوز - مسئولان سازمان‌ها با ارایه و اجرای نظام طرح‌ریزی می‌توانند تحولات عظیمی را در درون سازمان خود ایجاد کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح در اجلاس سراسری کارکنان بیمه کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تغییر، نواوری و افزایش ارزش افزوده و در نهایت تحول، ضامن طرح‌ریزی در یک سازمان است.

دکتر ابراهیم محمودزاده خاطرنشان‌کرد: حرکت عظیم، یکپارچگی، هم‌افزایی و هم‌سویی از ارزش‌های نظام طرح‌ریزی است.

وی ارزش‌محوری را یکی از ارکان سازمان دانست و گفت: سازمان‌ها علاوه‌بر خروجی‌های مشهود با ارایه خروجی‌های نامشهود از قبیل دانش، نواوری، خلاقیت، مهارت، تجربه و ارتباطات سازمانی و همدلی می‌توانند سازمان خود را تضمین کنند.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح با بیان اینکه نظام برنامه‌ریزی موتور پویایی سازمان است، افزود: شرکت‌ها با اجرای برنامه‌های راهبردی و اثربخشی و نیز ارایه طرح‌های جدید می‌توانند سهم بازار را افزایش دهند و با بالندگی خود بر رقبا فایق آیند.  
برچسب ها: ساتا ، بیمه کوثر ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: