با وجود افزایش 4 تا 9 میلیون تومانی محصولات سایپا رییس شورای رقابت به پول نیوز می گوید :
کد خبر: ۲۶۸۵۸۶
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
0
رییس شورای رقابت می گوید: بررسی شاخص های در نظر گرفته شده در فرمول تعیین خودرو هنوز به اتمام نرسیده و هنوز به هیچ یک از خودروسازان مجوزی برای گران کردن محصولاتشان مجوزی صادر نشده است.
مجوزی برای گرانی صادر نشده استباران ایمانی – پول نیوز | در حالی ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی بعد از افزایش قیمت دلار به 4200 تومان و محدودیت های جدید ارزی اعلام کرده که هیچ نگرانی در رابطه با تامین ارز نیست که هر روز به بهانی گرانی دلار خبر گرانی کالاها روی کانال خروجی رسانه ها قرار می گیرد. اما در شرایطی این روزها دومینوی افزایش قیمت در کشور شکل گرفته قبل از اجرای سیاست ارز تک‌نرخی و بعد از آن، دولت اعلام کرد که تولیدکنندگان و اصناف نباید به‌بهانه گرانی دلار، قیمت کالاها و خدمات را افزایش دهند.

حالا بعد از گرانی کالاهای اساسی و مسکن ، لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی نوبه به خودروسازان رسیده و جاده مخصوص نشین ها قیمت محصولات خود را دادند . سایپا که هفته پیش اعلام کرده کرده بود هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت محصولات خود ندارد، از افزایش 4 تا 9 میلیون تومانی محصولا خود خبر داد .

این بخش نامه اما در شرایطی صادر شد که شورای رقابت به عنولان متولی بررسی قیمت ها اعلام کرده هنوز هیچ مجوزی برای گرانی خودرو صادر نکرده است . رضا شیوا رییس شورای رقابت در اینباره به پول نیوز می گوید : بررسی شاخص های در نظر گرفته شده در فرمول تعیین خودرو هنوز به اتمام نرسیده و هنوز به هیچ یک از خودروسازان مجوزی برای گران کردن محصولاتشان مجوزی صادر نشده است.

قیمت های جدید در جاده مخصوص

بر اساس ابلاغیه جدید سایپا ، پارس تندر با گیربکس جدید با رشد 521 هزار تومانی با قیمت 43 میلیون و 64 هزار تومان، پارس تندر با گیربکس جدید به همراه مولتی با افزایش 701 هزار تومانی با قیمت 44 میلیون و 160 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 4 میلیون و 654 هزار تومان با قیمت 54 میلیون و 644 هزار تومان، ساندرو دنده‌ای با گیربکس جدید با افزایش 4 میلیون و 156 هزار تومان با قیمت 48 میلیون و 956 هزار تومان، ساندرو استپ وی دنده‌ای با افزایش 4 میلیون و 578 هزار تومان با قیمت 53 میلیون و 877 هزار تومان و ساندرو استپ وی اتوماتیک با افزایش 5 میلیون و 210 هزار تومان با قیمت 61 میلیون تومان به فروش می‌رسد.همچنین سراتو اتوماتیک آپشنال 2000 سی سی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان و آریو اتومات با افزایش حدود 5 میلیون تومانی با قیمت 63 میلیون تومان از سوی کارخانه در بازار عرضه می شود.

بازار پر ابهام این روزهای خودرو

آنگونه که فعالان بازار می گویند با افزایش رسمی قیمت محصولات سایپا خریداران و فروشندگان دست از خرید کشیده اند . این قطب خودروسازی در حالی طی بخش نامه ای قیمت محصولات خود بین 4 تا 10 میلیون افزایش داده ، سایت فروش سایپا همچنان بسته است و همین امر بلاتکلیفی مردم در خرید محصولات این شرکت را بیشتر کرده است.علاوه بر این سایت فروش ایران خودرو هم بسته است و خرید اعتباری مردم هم با ابهاماتی همراه شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: