May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۸۶۶۸
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
0
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نتیجه نهایی علت حادثه کشتی سانچی، هفته آینده اطلاع رسانی می‌شود.

محمد راستاد درباره آخرین وضعیت کشتی غرق شده سانچی گفت: روز گذشته سومین جلسه بین کشورهای ذی نفع حادثه کشتی سانچی و اعضای مجمع شانگهای از جمله چین برگزار شد.

وی افزود: براساس مقررات دریانوردی رسیدگی به سانحه و گزارش نهایی باید درچارچوب مشخص انجام و خروجی ان ازجانب کشورهای ذی نفع اطلاع رسانی شود.

راستاد تاکید کرد: با توجه به گزارشی که از همکاران اعزامی ما به چین صورت گرفته، طی هفته آینده نتیجه نهایی علت غرق شدن کشتی سانچی اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: جمع بندی نهایی و گزارش از طرف کشورهای ذی نفع چین، ایران، پاناما، بنگلادش و هنگ کنگ صورت گرفته است.

راستاد درباره استفاده از تولیدات داخلی در بنادر گفت: تجهیزات بندری ودریایی با استفاده از توان داخلی تامین می شود و برای تجهیز پایانه شماره 2 کانتینری شهید رجایی 15 دستگاه ار تی جی در نیمه اول سال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز بنادر به تجهیزات بیشتر، تمام تمرکز ما استفاده از تجهیزات داخلی خواهد بود گفت: در این رابطه اعطای تسهیلات از وجوه اداره شده صرفا به شناورهایی داده خواهد شد که ساخت داخل باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: غرق شدن کشتی ، سانچی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: