May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۲۶۸۷۸۸
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
0
یکی از زیباترین پارکهای جنگلی شمالی ایران در حال شکل گیری است.
پول‌نیوز - پارکی همجوار با مرکز استان مازندران که روزهای تحول و سازندگی خود را سپری می کند.

پارک جنگلی شهید زارع ساری که به دلیل نزدیکی به شهر با اقبال عمومی شهروندان و گردشگران روبروست،در همه ی این سالها به بدترین شکل ممکن اداره می شد و تنها در چند الاچیق ، سرویس های بهداشتی تهوع اورو چندجایگاه بدشکل فروش موادغذایی خلاصه شده بود.

پارک جنگلی زارع با درختان بکر و هیرکانی خود،تنفس گاهی است که تفاوت اب و هوایی در آن محسوس است و به دلیل دسترسی آسان ،می توان

هر لحظه ریه ها را از اکسیژن ناب ان پر کرد و با سبزی و طراوتش چشمان را جلا بخشید.پارکی که قدرش را نمی دانستند و رها شده ای بود با هزاران افسوس.

اما این روزها خبرهای خوبی از زیر برگهای سبز این پارک به گوش می رسد.حالا در کنار تحسین طبیعت، می توان تلاش و همت و خواستن را هم ستود.

پارک جنگی زارع در حال پوست اندازی و تغییر است و با این روند به زودی به مقصدی برای گردشگری ساری مبدل خواهد شد.
شهردارساری برای ایجاد تحول در این پارک جنگلی،توسعه و سازندگی ان را به سرمایه گذاری سپرده که کارش راخوب بلد است و برندی ملی برای ایجاد چنین مجموعه هایی محسوب می شود.

نجفی مالک و سرمایه گذار شهرسبزوتلکابین رامسر که کارافرینی نام اشنا در صنعت گردشگری ایران محسوب می شودو ره اوردش برای عروس ایران، تحسین برانگیز و غرورافرین است.
الگوی موفق تلکابین و شهرسبز رامسرحالا در ساری در حال شکل گیری و تکراراست.
سازهای همخوان با طبیعت ومحیط زیست وبا محوریت چوب، در پارک جنگلی زارع در حال بنا نهادن است که سیمای این پارک را تغییر داده و مزاحمتی برای هویت بصری یک پارک ایجاد نکرده است.

حتی شاهد کاشت نهال درختان بومی جنگل ،در نقاطی هستیم که در گذشته به دلیل رفت و امد مردم پا کوب شده بود و امکان رویش در ان وجود نداشت.
در طراحی خلاق جدید، درمسیر مشخص و سنگ فرش ،مردم به عبور از مسیری طراحی شده هدایت می شوند تا خاک اطراف درختان محفوظ بماند

رستوران و کافی شاپ چوبی ایجاد شده به شما این امکان را می دهد تا در سازه ای با معماری و دیزاین ارامش بخش، از دلربایی جنگل حظ ببرید و حرفه ای پذیرایی شوید.

جایی که پیش از این وجود نداشت وحالا به مکانی ابرومند و قابل احترام برای گپ و گفت خانوادگی و دوستانه در سایه سار درختان جنگلی مبدل شده است.

بچه ها هم از این به بعد ،دلداده پارک جنگلی زارع خواهند شد و کیف شان در شهر بازی پارک کوک خواهد بود.
پارکی که تا چند ماه پیش محل اطراق و برپایی چادر مسافران بود این روزها به جایی برای تفریح و نشاط شهروندان و گردشگران مبدل شده است و مراحل توسعه و تجهیز خود را طی می کند.

باید منتظر ماند تا پروژه های تکمیلی این پارک جنگلی به اتمام برسد و جاذبه ای پراز سبزی و ارامش در ساری گردشگران را به سوی خود فرابخواند.

زیباترین پارک جنگلی در شمال (+عکس)


زیباترین پارک جنگلی در شمال (+عکس)


زیباترین پارک جنگلی در شمال (+عکس)


زیباترین پارک جنگلی در شمال (+عکس)


منبع: توریسم آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: