April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۸۹۲۷
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
0
پول‌نیوز - رئیس دفتر رئیس جمهور برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام روحانی به خراسان رضوی را اعلام کرد.

محمود واعظی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی روز یکشنبه هفته آینده با دیدار با مردم سبزوار و سخنرانی در جمع آنان و افتتاح پروژه فولاد جوین آغاز می شود.

وی اظهار کرد: همچنین وی سفری به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می کند و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور دکتر روحانی بهره برداری می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری عنوان کرد: در ادامه این سفر رئیس جمهور در مشهد نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.

واعظی ادامه داد: جلسه ای هم پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان پیگیری ها و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته؛ برگزار می شود.

وی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: همچنین افتتاح پروژه هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.
منبع: مهر
برچسب ها: روحانی ، خراسان رضوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: