ارتباط مستقيم مديران خدمات پس از فروش ايران‌خودرو با مشتريان و نمايندگي‌ها
پول‌نیوز - مديران عامل شركت‌هاي خدمات پس از فروش ايران‌خودرو و امداد خودرو ايران، در راستاي آگاهي بيشتر از مشكلات نمايندگي‌ها و مشتريان، به صورت مستقيم پاسخگوي تماس تلفني آن‌ها هستند.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، این شرکت، با آگاهي از اين‌كه پاسخگويي به مشتريان يكي از مهم‌ترين اركانِ كسب رضايت و وفاداري مشتريان است، همواره بر ارتباط دو سويه با مشتريان تاكيد داشته و به صورت مستمر از طريق سامانه‌هاي پاسخگويي ايران‌خودرو و مديريت ارتباط با مشتريان آماده دريافت نظرات و موارد دارندگان محصولات ايران‌خودرو بوده است.

بر مبنای این گزارش، ر راستاي همين اقدام و براي دريافت مستقيم و بي‌واسطه آراء و نظرات، مديران عامل شركت خدمات خدمات پس از فروش ايران‌خودرو كه پيش از اين از طريق مديران بخش‌هاي مختلف در جريان كامل گزارش‌هاي ارتباطي قرار مي‌گرفتند، راسا براي تحقق شعار «ايران‌خودرو، خودروساز پاسخگو» زمان مشخصي در هفته را به پاسخگويي مستقيم و تبادل نظر با مشتريان و شركاي تجاري تخصيص دادند.

مخاطبان اين تماس‌ها، دو دسته از ذي‌نفعان حوزه خدمات پس از فروش خواهند بود؛ گروه اول مشترياني كه براي طرح موارد خود با سامانه 096440 تماس مي‌گيرند و گروه دوم، صاحبان امتياز نمايندگي‌هاي شركت هستند كه پاسخگويي به آن‌ها و رفع مشكلاتشان، قطعا نقش به سزايي در جلب رضايت مشتريان نهايي خواهد داشت.

دبيرخانه دائم ستاد پاسخگويي ايساكو، در ارديبهشت ماه سال جاري، آغاز به فعاليت كرده و مسئوليت پيگيري تماس‌هاي تلفني را تا حصول نتيجه قطعي به عهده دارد، همچنين در پايان نتيجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: