April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۹۱۳۵
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
0
خرید و فروش امن طلا، با طلای ثامنمنظور از معاملات آنلاین، دسترسی سریع و مطمئن سرمایه‌گذاران به سامانه معاملات در بازارهای گوناگون از جمله بازار سکه و طلا است. یعنی ارتباط آنلاین همیشه و در همه جا و حتی از طریق تلفن‌های همراه نیز میسراست.

بنگاه ها؛ با بکارگیری این فن، سرمایه‌گذار بدون مراجعه به بازار سکه و طلا و ارائه درخواست خود می تواند سفارش‌های خرید و فروش سکه و طلای خود را به سرعت انجام دهد.

یکی از این مراکز معاملات آنلاین، مرکز طلای ثامن است.طلای ثامن بزرگترین و به روز ترین مرکز معاملات طلا و سکه و انس طلا در ایران می باشد. این مرکز فعالیت خود را با مجوزهای معتبر و رسمی از جمله پروانه کسب و پروانه کسب الکترونیکی و نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ثبت در رسانه های دیجیتال آغاز کرده است. طلای ثامن دارای تندیس مدیریت عملکرد در سنجش جهانی در زمینه طلا و جواهر و سنگ های زینتی و همچنین دارای گواهی اس اس ال جهت امنیت کاربران است .

سرمایه گذاران می توانند در مرکز معاملات طلای ثامن به صورت ۲۴ ساعته خرید و فروش خود را انجام دهند. سامانه طلای ثامن توانسته است این امکان را برای کاربران خود به وجود آورد که بتوانند طلا ، سکه و انس طلای خود را به صورت حضوری نیز دریافت نمایند که این امر برای اولین بار در ایران و در بین سامانه های معاملاتی صورت می گیرد .

در این سامانه شما میتوانید حتی با 1 گرم طلای آب شده تجارت خود را اغاز کنید. یکی از نقاط قوت این مرکز امکان خرید و فروش از تمام نقاط ایران بدون محدودیت جغرافیایی است.

خرید و فروش امن طلا، با طلای ثامن

فرهاد زاهدی فر مدیریت مرکز طلای ثامن این سامانه را برای سهولت تجارت هموطنان، بدون دغدغه زمانی و مکانی ایجاد نموده است و از مهمترین محاسن این مرکز امنیت بالای اطلاعات شخصی کاربران است. شما نیز می توانید با دسترسی به اینترنت و با مراجعه به سایت طلای ثامن به آدرس www.sekehsamen.com به صورت رایگان در سامانه معاملاتی سکه و طلای ثامن ثبت نام و معاملات خود را آغاز کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: