پولنیوز - دوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارتهای شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ آغاز شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، دوره های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.
خاطر نشان میشود عنوان نخستین دوره از این برنامه های آموزشی "ارتباطات اثربخش و مشتری مداری در موسسه اعتباری کاسپین "میباشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز با هدف بهره مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.
یادآور میشود شرکت کننده گان این دوره ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهینامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.