May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۹۶۷۳
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
0
دوره­­ های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.
پول‌نیوز - دوره جدید برنامه­ های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارتهای شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دوره­­ های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و  در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.

آغاز برنامه های آموزشی کارکنان موسسه کاسپین

خاطر نشان می­شود عنوان نخستین دوره از این برنامه­ های آموزشی "ارتباطات اثربخش و مشتری­ مداری در موسسه اعتباری کاسپین "می­باشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز با هدف بهره ­مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.

یادآور می­شود شرکت کننده­ گان این دوره­ ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهی­نامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: