مصون ماندن از نوسانات بازار ارز با سپرده ارزی بانک ملی
پول‌نیوز - با افتتاح سپرده ارزی بانک ملی ایران می توانید علاوه بر برخورداری از سود سپرده، از نوسانات بازار ارز نیز مصون بمانید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سپرده ارزی خدمتی است که مشتریان بانک می توانند با افتتاح آن علاوه بر مصون ماندن از نوسانات بازار ارز و انتخاب روشی ایمن برای حفظ ارزش دارایی و پول خود، از حداکثر سود سپرده گذاری به صورت ارزی و امکان برداشت وجه پیش از سر رسید برخوردار باشند.

اکنون 378 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

همچنین دارندگان این سپرده می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

سپرده گذاری ارزی بانک ملی ایران یک سرمایه گذاری مطمئن برای مشتریان است که در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می شود و سپرده های مزبور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: