May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۰۳۳۶
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
0
پول‌نیوز - اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سالجاری با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر خمین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مسئول و اعضای شورای فرهنگی شرکت در بیت امام خمینی واقع در شهر خمین برگزار شد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهندس عبدالرضا خلیلی مدیر عامل این شرکت با اشاره به نقش روحانیون در فرهنگ سازی مدیریت مصرف صحیح آب در بین مردم عنوان کرد: روحانیون و مبلغین مذهبی به عنوان معتمدین مردم در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب نقش تاثیرگذاری دارند که ماه رمضان نیز فرصت مناسبی  برای پرداختن به این موضوع است.

جلسه شورای فرهنگی آبفای استان مرکزی برگزار شد

وی با بیان اینکه متاسفانه منابع آب در کشور محدود است اظهار داشت:  در بخش تامین آب با مشکلاتی جدی مواجه هستیم باید مدیریت صحیح مصرف آب را با همکاری سایر بخشها در دستور کار داشته باشیم.

در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به برخی از فعالیتهای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی پرداخت و اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی در کنار رسالتهای سازمانی یک ضرورت است و اعضای این شورا در تلاش هستند با برنامه ریزی های مدون اقدامات فرهنگی را مدیریت نمایند و تا کنون خوشبختانه تمامی اقداماتی که در حوزه فرهنگی انجام شده نتایج مثبتی را در بر داشته است.

در ادامه این جلسه حجت اسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در شهرستان خمین و امام جمعه شهر خمین بیان کرد: مصرف درست آب به معنای کم مصرف کردن نیست و اسراف و زیاده‌روی در همه نعمتهای خداوندی یک گناه محسوب میشود که جلوگیری از اسراف در مصرف آب باید مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

وی آب را مایع حیات دانست و افزود: حیات و زندگی انسانها با آب گره خورده و باید با مصرف بهینه آن از بحرانها در این زمینه‌ جلوگیری شود.

وی با تاکید بر این نکته که تریبونهای ائمه جماعات ظرفیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب هستند خاطرنشان کرد: تاکنون از این ظرفیت برای کاهش مصارف آب به خوبی بهره برداری کرده ایم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت.

چگونگی برگزاری مسابقات قرآنی فرزندان پرسنل وزارت نیرو در استان، مباحث مربوط به عفاف و حجاب و عفاف همچون تنظیم منشور پوشش کارکنان در شرکت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و دوره های آموزشی برای همکاران از جمله مواردی بود که توسط ربیعی مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت در این جلسه مطرح و مصوبه هایی برای اجرای آنها تصویب شد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: