May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۲۴۳۸
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
0
پول‌نیوز - پس از اینکه موسسه رسانه‌های تصویری آمار کمک‌ها و مشارکت‌های خود در ساخت فیلم‌های سینمایی را منتشر کرد، برخی تهیه کننده ها نسبت به این آمار واکنش منفی نشان دادند.

 پس از اینکه موسسه رسانه‌های تصویری آمار کمک‌ها و مشارکت‌های خود در ساخت فیلم‌های سینمایی را منتشر کرد، برخی تهیه کننده ها نسبت به این آمار واکنش منفی نشان دادند. امروز محمد خزاعی تهیه کننده فیلم پر حاشیه «قلاده‌های طلا» در ماصحبه‌ای اعلام کرد که از این موسسه مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان دریافت نکرده بلکه آنها برای مشارکت در این فیلم 898 میلیون به این فیلم پرداخت کردند.

محمد خزاعی تهیه ‌کننده فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» درباره رقم اعلام شده توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری  گفت: «در سال 1390 زمانی که ما پروژه «قلاده‌های طلا» را در دست ساخت داشتیم، مؤسسه رسانه‌های تصویری 33 درصد در این فیلم مشارکت کرد و رقم دقیق مشارکت این موسسه حدود 898 میلیون تومان بوده است.»

او در ادامه رسانه‌ها و سازمان سینمایی را به تخریب شخصیت خود و فیلم «قلاده‌ها طلا» متهم کرد و گفت: «متأسفانه در خبری که چندی پیش توسط سازمان سینمایی منتشر شد، رقم حمایت از فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام شده بود. برخی از رسانه‌ها با دست گرفتن مبلغ اشتباهی که سازمان سینمایی درباره این فیلم سینمایی اعلام کرده بود، اقدام به تخریب شخصیت من و فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» کردند.»

این تهیه‌کننده سینمای ایران همچنین توضیح داد: «سازمان سینمایی بعد از انتشار این آمار درصدد تصحیح آن برنیامده بود و اصلاحیه‌ای که چند روز بعد از انتشار آمار مشارکت‌ها اعلام شد با پیگیری‌های ما صورت گرفت؛ هرچند که آن اصلاحیه‌ هم دیده‌ نشد و هنوز برخی تصور می‌کنند که با چنین مبلغی را دریافت کرده‌ایم. برایم جالب است که چرا از میان آن همه فیلم، تنها رقم مشارکت فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» اشتباه نوشته می‌شود.»

خزاعی در پایان تصریح کرد: «مؤسسه رسانه‌های تصویری با انتشار این مبلغ غلط، باعث تشویش و نشر اکاذیب شد و همین موضوع باعث شد که برخی اقدام به تخریب پروژه فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» کنند. موسسه رسانه‌های تصویری بعد از رخ دادن چنین اشتباهی تنها یک اصلاحیه منتشر کرد و هیچگونه عذرخواهی رسمی بابت آن خبر دروغ از من نکرد، متأسفانه این دوستان آبروی امثال من برایشان مهم نیست.»

منبع: فارس
برچسب ها: قلاده طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: