کد خبر: ۲۷۲۷۶۵
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
0
زمان اجرای حکم قاتل بنیتا و قاتل خیابان پاسداران اعلام شدپول‌نیوزاجرا احکام مربوط به محکوم آشوب‌های خیابان پاسداران و قاتل بنیتا بعد از ماه مبارک رمضان و هشدار ها به دستگاهای مربوطه در امر گران شدن خودرو چکیده صحبت های دولت آبادی بود.

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست بررسی وضعیت بهداشت عمومی و امنیت غذایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده آشوب خیابان پاسداران اظهار کرد: احکام مربوط به محکوم آشوب‌های خیابان پاسداران که به سه بار قصاص محکوم شده بود و قاتل بنیتا بعد از ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

دادستان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا دادستانی به عنوان مدعی العموم نمی‌خواهد در بحث گرانی خودرو ورود کند، گفت: یکی از وظایف اصلی سازمان تعزیرات بحث گرانی‌ها است طبق قانون دادستانی در این بخش در حال حاضر ورود مستقیم ندارد ولی دادستانی این موضوع را بررسی می‌کند و اگر ضرورت داشت ورود می‌کند.

وی ادامه داد: دادستانی انتظار دارد دستگاه‌هایی مثل تعزیرات، سازمان استاندارد، وزارت صنعت و معدن، شرکت‌های خودرویی و دستگاه‌های مشابه که وظیفه ذاتی شان است این وضع را سر و سامان بدهند وگرنه مجبور هستیم در بخش‌هایی ورود جدی تری پیدا کنیم.




منبع:میزان
برچسب ها: قاتل بنیتا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: